Cariere - Wetterbest

Wetterbest® angajează!

Povestea noastră de succes este rezultatul credinței că doar cu o strategie bine conturată de dezvoltare pe termen mediu și lung, și cu investiții consistente în utilaje, dar mai ales în oameni, putem să le oferim clienților noștri produse de cea mai înaltă calitate, care să respecte standardele europene și care să fie apreciate chiar și de cei mai exigenți evaluatori.

Vrem să fim cei mai buni și îi căutăm pe cei mai buni.

Dacă și tu îți dorești aceleași lucruri, nu mai sta pe gânduri! Trimite-ne chiar acum un CV la recrutare@wetterbest.ro.

Alătură-te echipei Wetterbest, dacă dorești nu doar să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, ci și să pui umărul la aducerea industriei acoperișurilor în mileniul trei.

După mai bine de două decenii de dezvoltare continuă, compania Wetterbest, unul dintre cei mai importanți producători de sisteme pentru acoperișuri, prezentă pe piața din România sub brandul Wetterbest, a ajuns astăzi să se impună prin seriozitate, rigoare, excelenţă industrială, calitate fără compromisuri şi respectarea promisiunilor, nu prin garanții nesustenabile și promisiuni goale.

Acestea sunt și calitățile pe care le căutăm la angajații noștri. Compania noastră este o familie și, ca orice familie, este la fel de puternică precum cel mai slab membru.

Posturi disponibile

Area Sales Manager (Bulgaria) vezi mai putin vezi mai mult

Candidatul ideal
– experienta anterioara in vanzari B2B in domeniul materialelor de constructii sau constructii rezidentiale;
– bune abilitati de comunicare;
– cunostinte de utilizare a pachetului MS Office;
– orientat spre nevoile clientilor;
– spirit de organizare dezvoltat;
– minim studii medii finalizate;
– cunostinte avansate limba romana si bulgara.

 

Descrierea jobului

– gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti (persoane juridice);
– identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului;
– implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei in zona alocata (Bulgaria);
– negocierea de contracte in limitele de competenta stabilite de companie.

Aplica daca iti doresti:

– un loc de munca cu reale oportunitati de dezvoltare intr-o companie in crestere;
– castiguri mari (la realizarea obiectivelor lunare).

Manager EHSQ vezi mai putin vezi mai mult

Responsabilitati:

  • Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea departamentului: Calitate, Mediu, Securitate si Sanatate in munca;
  • Monitorizeaza costurile urmarind incadrarea in bugetul alocat departamentului;
  • Coordoneaza implementarea Sistemelor de Management;
  • Analizeaza din punct de vedere al respectarii cerintelor SMI procedurile / instructiuni de lucru elaborate de persoanele desemnate;
  • Asigura consiliere pentru toate departamentele companiei cu privire la masurile necesare conformarii pe domeniul EHSQ;
  • Organizeaza, programeaza si asigura realizarea auditului (extern si intern) fiind responsabil de intocmirea: planului de audit, raportului de analiza si planului de actiuni corective /preventive (non-conformitati);
  • Responsabil pentru finalizarea tuturor auditurilor EHSQ si inspectiilor conform programului de audit al companiei;
  • Responsabil pentru investigarea tuturor incidentelor, accidentelor si neconformitatilor;
  • Urmareste implementarea actiunilor corective stabilite in urma auditurilor;
  • Identifica necesitatile de instruire in domeniul EHSQ;
  • Evalueaza conformitatea produselor in raport cu SMl sau standardele stabilite la nivelul companiei;
  • Initiaza si coordoneaza activitatea de certificare (SMI, produs sau alte tipuri de certificari).

 

Cerinte:

  • Experienta semnificativa intr-un rol de management EHS & Q (minim 6 ani) pentru activitati de productie;
  • Cunostinte solide a sistemelor de management (SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 si SR EN ISO 45001), a instrumentelor de imbunatatire continua (cunostinte 5S / Lean management) si expunere la audituri, autorizatii de mediu;
  • Experienta in efectuarea inspectiilor de siguranta la locul de munca;
  • Absolvent studii superioare de specialitate;
  • Curs de auditor intern;
  • Limba engleza – nivel fluent (cerinta obligatorie);
  • Bune abilitati de management si coordonare a unei echipe, de negociere si contractare;
  • Integritate profesionala (atitudine impartiala, profil etic);
  • Receptivitate crescuta la solicitarile profesionale, rigurozitate, dynamism;
  • Abordare proactiva si capacitate puternica de luare a deciziilor;
  • Disponibillitate pentru deplasari;
  • Permis de conducere categoria B.
Financial Reporting Specialist vezi mai putin vezi mai mult

Quantitative and analytical, Financial Reporting Specialist is detail-oriented and can spot errors and discrepancies in financial data quickly and accurately.  Financial Reporting Specialist also have excellent communication skills, particularly written, as a large portion of the job involves developing reports and it is able to manage many different priorities at once, meeting frequent deadlines.

 

Responsabilities:

  1. Prepare group reporting package and financial statements.
  2. Facilitates the entire process of preparing important reports and earnings statements, by gathering and documenting data and reviewing reports;
  3. Standardize the reporting process while also working to improve and streamline;
  4. Apply the IFRS provisions for Group reporting package purposes;
  5. Secure the statutory compliance:
    • Apply the local GAAP requirements to financial reports;
    • Apply the Group requirements to monthly Group reporting package;
  6. Supervise accounting:
    • Occasionally oversee the accounting department, making sure that they are aware of and following all up-to-date policies and procedures;
    • Responsible for working with the accounting department to resolve any reporting errors or discrepancies;
  7. Advise management:
    • communicate all financial laws and regulations, updating management as needed;
  8. Financial reporting experience for more than 5 years preferably in multinantional environment;

Requirements and skills:

  1. Accounting experience;
  2. Strong understanding of Romanian reporting principles and IFRS;
  3. Proficiency in Microsoft Office applications, such as Excel and PowerPoint;
  4. Ability to manage large sets of data;
Manipulant depozit - punct de lucru Băicoi vezi mai putin vezi mai mult

Responsabilitati:

  • Asigura incarcarea, descarcarea si manipularea marfurilor din depozit;
  • Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;
  • pregateste si incarca marfa in mijloacele de transport;

 

Cerinte:

  • Rezistenta la munca fizica
  • Rezistenta la lucru in interiorul si exteriorul depozitului;
  • Atentie la detalii, seriozitate, disciplina;
  • Disponibilitate la lucru in 3 schimburi;
Macaragiu pod rulant Categoria E - punct de lucru Băicoi vezi mai putin vezi mai mult

Responsabilitati:

  • Pregatirea si verificarea macaralei pentru lucru;
  • Efectuarea operatiilor de incarcare, transport si descarcare a sarcinilor;
  • Semnalizarea defectiunilor aparute;
Stivuitorist - punct de lucru Băicoi vezi mai putin vezi mai mult

Candidatul ideal

  • studii medii;
  • autorizatie ISCIR;
  • minim un an experienta in domeniu;
  • aptitudine generala de invatare;
  • capacitatea de a lucra in echipa;
  • spirit organizatoric, ordonat, eficient.

 

Descrierea jobului

 

  • asigura si supravegheaza descarcarea si incarcarea marfurilor;
  • executa transportul marfurilor pe traseele indicate, folosind optim spatiile de depozitare;
  • pregateste paletii cu produse finite pentru livrare;
  • alte activitati specifice procesului tehnologic.

Aplică pentru postul dorit

    Incarcă CV-ul tău*

    *Aceste posturi sunt disponibile la fabrica Wetterbest® din Băicoi.

    Sunt de acord să fiu contactat pe email și/sau telefon. Am citit și sunt de acord cu politica de confidențialitate

    Contactează-ne