Cariere - Wetterbest

Wetterbest angajează!

Povestea noastră de succes este rezultatul credinței că doar cu o strategie bine conturată de dezvoltare pe termen mediu și lung, și cu investiții consistente în utilaje, dar mai ales în oameni, putem să le oferim clienților noștri produse de cea mai înaltă calitate, care să respecte standardele europene și care să fie apreciate chiar și de cei mai exigenți evaluatori.

Vrem să fim cei mai buni și îi căutăm pe cei mai buni.

Dacă și tu îți dorești aceleași lucruri, nu mai sta pe gânduri! Trimite-ne chiar acum un CV la hr@wetterbest.ro.

Alătură-te echipei Wetterbest, dacă dorești nu doar să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, ci și să pui umărul la aducerea industriei acoperișurilor în mileniul trei.

După mai bine de două decenii de dezvoltare continuă, compania Wetterbest, unul dintre cei mai importanți producători de sisteme pentru acoperișuri, prezentă pe piața din România sub brandul Wetterbest, a ajuns astăzi să se impună prin seriozitate, rigoare, excelenţă industrială, calitate fără compromisuri şi respectarea promisiunilor, nu prin garanții nesustenabile și promisiuni goale.

Acestea sunt și calitățile pe care le căutăm la angajații noștri. Compania noastră este o familie și, ca orice familie, este la fel de puternică precum cel mai slab membru.

Posturi disponibile

Ambalator linie productie vezi mai putin vezi mai mult

Cerintele postului:

  • Studii medii;
  • Experienta intr-un rol similar constituie avantaj;
  • Spirit de observatie si indemanare;
  • Acuitate vizuala si auditiva, reactii rapide, dexteritate manuala;

Responsabilitatile postului:

  • Asigura necesarul de materiale pentru ambalarea produselor finite;
  • Ambaleaza produsele finite, respectand procesul tehnologic si normele SSM;
  • Evacuează cu atenţie deşeurile rezultate, după caz;
  • Efectuează aşezarea şi depozitarea cutiilor cu produse finite, respectând pre-vederile SSM;
  • Efectueaza si pastreaza curatenia la locul de munca;
  • Eventualele neconformităţi apărute sunt remediate cu operativitate.
Stivuitorist vezi mai putin vezi mai mult

Cerintele postului:

– studii medii;

– autorizatie ISCIR si experienta de lucru pe utilaj 8T;

– aptitudine generala de invatare;

– capacitatea de a lucra in echipa;

– spirit organizatoric, ordonat, eficient.

Descrierea jobului:

– asigura si supravegheaza descarcarea/stivuirea, depozitarea, relocarea marfurilor, produselor finite (pachete tigla metalica, tabla cutata, table plana, jgheaburi, burlane);

– asigura manipularea in Productie (alimentare linie de fabricatie, manipulare produse finite, incarcarea produselor/marfurilor in vederea livrarii);

– executa transportul marfurilor pe traseele interne, eliminand intreruperile nejustificate;

– pregateste paletii cu produse finite pentru livrare.

Macaragiu pod rulant Categoria E - punct de lucru Băicoi vezi mai putin vezi mai mult

Responsabilitati:

  • Pregatirea si verificarea macaralei pentru lucru;
  • Efectuarea operatiilor de incarcare, transport si descarcare a sarcinilor;
  • Semnalizarea defectiunilor aparute;
Mecanic intretinere si reparatie utilaje vezi mai putin vezi mai mult
Operator linie productie vezi mai putin vezi mai mult

Cerintele postului sunt urmatoarele:

– studii medii;

– experienta de lucru cu masini automate reprezinta un avantaj;

– acuitate vizuala si auditiva, reactii rapide, dexteritate manuala;

– persoana organizata, responsabila, punctuala, serioasa,

– adaptat muncii in echipa.

Responsabilitati:

– primirea comenzilor si identificarea loturilor de semifabricate necesare executiei;

– introducerea in masina si manevrarea materiei prime in conditii de siguranta;

– supravegherea functionarii liniei de productie;

– verificarea periodica a starii componentelor liniei automate si a dispozitivelor folosite;

– operarea bonurilor de consum si efectuarea notelor de predare.

Tehnician Asigurarea Calitatii vezi mai putin vezi mai mult

Candidatul ideal:

– Minim 2 ani experienta intr-un rol similar;

– Cunostinte in utilizarea echipamentelor de calcul si masurare;

– Bune abilitati utilizare MS Office;

– Engleza – nivel mediu;

– Cunostinte tehnice solide;

– Permis de conducere categoria B (cerinta obligatorie si eliminatorie);

– Disponibilitate deplasare la sediul clientului/furnizorului;

– Deprinderi: analiza si atentie la detalii, capacitate de lucru cu documentele specifice, responsabilitate, acuratete.

 

Se lucreaza in doua schimburi, de luni pana vineri.

 

In calitate de Tehnician Asigurarea Calitatii vei avea urmatoarele responsabilitati:

– Inspecteaza materialele ce intra in procesul de productie si marcajele acestora, in conformitate cu tehnologia de fabricatie si standardele interne de calitate;

– Urmareste respectarea tehnologiei de fabricatie si a standardelor interne de calitate;

– Inspecteaza produsele pe tot parcursul procesului de fabricatie si completeaza intreaga gama de fise de masuratori

– La orice neindeplinire a standardelor interne de calitate si / sau a tehnologiei de fabricatie se vor intocmi liste de neconformitati;

– Verifica si calibreaza intreaga gama de echipamente de inspectie, masurare si incercare din cadrul compartimentului si din sectia de productie;

– Participa la solutionarea reclamatiilor (clienti / furnizori).

Manipulant marfa vezi mai putin vezi mai mult

Responsabilitati:

– Asigura incarcarea, descarcarea si manipularea marfurilor in depozit;

– Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;

– Pregateste si incarca marfa in mijloacele de transport.

Cerinte:

– Rezistenta la munca fizica;

– Adaptabilitate la conditiile de lucru (interiorul si/sau exteriorul depozitului);

– Atentie la detalii; seriozitate; disciplina;

Facturist vezi mai putin vezi mai mult

Responsabilitati:

–        Intocmeste documentele fiscale aferente livrarilor (avize / facturi);

–        Verifica listele de picking in vederea inregistrarii documentelor de livrare si ajusteaza diferentele cantitative sau de produse in conformitate cu marfa pickuita;

–        Verifica situatia avansurilor deschise pe clienti si storneaza avansurile atunci cand este cazul;

–        Transmite  catre clienti documentele fiscale si altele ( garantii, scadentar);

–        Intocmeste rapoarte specifice procesului de livrare (liste de ambalare, borderou de incasari, etc.);

–        Verifica facturile de marfa sub aspectul corectitudinii lor;

–        Proceseaza comenzile de transport, dupa ce s-au inregistrat toate facturile aferente acesteia;

–        Verifica comanda de livrare, inregistreaza transferul intre gestiuni (livrare) si listeaza documentele specifice;

–       Participa la inventarierea patrimoniului si valorificarea rezultatelor.

Gestionar depozit - accesorii drenaj vezi mai putin vezi mai mult

Candidatul Ideal:

– absolvent studi medii;

– cunostinte solide operare SAP si Microsoft Office (Exel, Word);

– bune cunostinte de gestiune a stocurilor;

– aptitudini dе calcul rapid si usurinta in a lucra cu documente (avize, facturi, bonuri dе consum);

– persoana ordonata, riguroasa, meticuloasa, eficienta si autonoma;

– rezistenta la stres.

Descrierea jobului

– coordoneaza activitatea lucratorilor gestionari si manipulantilor din gestiunea alocata;

– coordoneaza si dirijeaza incarcarea – descarcarea marfurilor in mijlocul de transport, comunicand permanent cu persoana care manevreaza utilajul;

– raspunde de gestiunea depozitului: stocuri, comenzi, intrari, iesiri;

– raspunde de depozitarea produselor in functie de: sortiment, lot de fabricatie, culoare, furnizor, cantitate, grosime sau alte specificatii;

– asigurа preluаrеа, rеcеptia si dеpozitareа mаrfurilor din depozit, aferente gestiunii alocate, conform documentelor de insotire marfa;

– opereaza preluarile de stocuri marfuri in sistemul informatic;

– asigura si verifica procesul de rotatie a stocurilor din gestiune;

– este responsabil de verificarea cantitativa si calitativa a marfurilor receptionate sau pregatite in vederea livrarii;

– pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii, respectand cu strictete corespondenta (culoare, sortiment, cantitate).

Proaspăt absolvenți profil tehnic - Analist date vezi mai putin vezi mai mult

Ce sarcini vei avea?

In calitate de Analist date vei acorda sprijin colegilor din cadrul departamentului Productie/Depozit/Transport/Calitate, vei verifica documente specifice si vei corecta/ actualiza bazele de date in urma prelucrarii informatiilor, vei indosaria si organiza documentele.

Tu vei fi cel/cea care va:

  • Asista departamentul in generarea, colectarea si raportarea datelor proprii (documente necesare procesului de intrare a materiei prime in gestiune; inregistrarea reclamatiilor; documente de incarcare si facturare; comenzi, etichete);
  • Verifica modul de intocmire a inregistrarilor in cadrul departamentului;
  • Contribui la analiza si pregatirea datelor pentru rapoartele solicitate de superiorul ierarhic;
  • Ajuta la identificarea si analizarea cauzelor variatiilor semnificative si vei propune idei de imbunatatire in consultare cu echipa din departamentul relevant;
  • Evalua rapoartele si analizele pe care le intocmesti, pentru a imbunatati formatul, continutul si relevanta informatiilor.

Ce profil cautam?

  • Absolvent de studii superioare in domeniul inginerie, IT sau alte specializari tehnice;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Bune cunostinte operare MS Office (in special Excel);
  • Abilitati organizatorice si de prioritizare a sarcinilor;
  • Acuratete in a lucra cu documente si a prelucra date;
  • Spirit de echipa;
  • Flexibilitate, rezistenta la stres si multitasking;
  • Aptitudini de comunicare si spirit de observatie;
  • Capacitatea de asimilare rapida a informatilor si viteza de operare.
Area Sales Manager - Botosani, Vaslui, Iasi vezi mai putin vezi mai mult

Candidatul Ideal

Cautam un nou coleg pentru echipa de vanzari B2B a Wetterbest, unul dintre principalii producatori de sisteme pentru acoperisuri.

Ca parte a echipei noastre, vei fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri in judetele: Botosani, Vaslui, Iasi, in segmentul persoane juridice.

 

Daca esti o persoana cu reale abilitati de comunicare, vanzare si negociere, esti o fire pozitiva, sociabila si orientata catre client, ai initiativa si iti doresti o cariera in vanzari, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau actualizat si detaliat.

 

Cerintele postului de Area Sales Manager sunt urmatoarele:

– Studii medii (de preferat profil tehnic);

– Experienta de minim 5 ani in vanzari, preferabil in constructii rezidentiale, din care cel putin 2 ani cu expunere in segmentul B2B;

– Spirit organizatoric dezvoltat, proactivitate, bune abilitati de negociere;

– Orientare spre rezultat si atingerea obiectivelor de vanzari;

– Cunostinte bune utilizare MS Office;

– Permis de conducere categoria B.

 

Descrierea jobului

– Gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti (persoane juridice) dar si identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului;

– Implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei in zona alocata, respectiv judetele: Botosani, Vaslui, Iasi;

– Negocierea contractelor comerciale conform politicii comerciale stabilite la nivelul companiei;

– Urmarirea incasarilor si respectarea termenelor agreate.

Aplică pentru postul dorit

    Incarcă CV-ul tău*

    *Aceste posturi sunt disponibile la fabrica Wetterbest® din Băicoi.

    Sunt de acord să fiu contactat pe email și/sau telefon. Am citit și sunt de acord cu politica de confidențialitate

    Contactează-ne