Povestea noastră de succes este rezultatul credinței că doar cu o strategie bine conturată de dezvoltare pe termen mediu și lung, și cu investiții consistente în utilaje, dar mai ales în oameni, putem să le oferim clienților noștri produse de cea mai înaltă calitate, care să respecte standardele europene și care să fie apreciate chiar și de cei mai exigenți evaluatori.
Vrem să fim cei mai buni și îi căutăm pe cei mai buni.
Dacă și tu îți dorești aceleași lucruri, nu mai sta pe gânduri! Trimite-ne chiar acum un CV la hr@wetterbest.ro.
Alătură-te echipei Wetterbest, dacă dorești nu doar să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, ci și să pui umărul la aducerea industriei acoperișurilor în mileniul trei.
După mai bine de două decenii de dezvoltare continuă, compania Wetterbest, unul dintre cei mai importanți producători de sisteme pentru acoperișuri, prezentă pe piața din România sub brandul Wetterbest, a ajuns astăzi să se impună prin seriozitate, rigoare, excelenţă industrială, calitate fără compromisuri şi respectarea promisiunilor, nu prin garanții nesustenabile și promisiuni goale.
Acestea sunt și calitățile pe care le căutăm la angajații noștri. Compania noastră este o familie și, ca orice familie, este la fel de puternică precum cel mai slab membru.
Cerintele postului:
Responsabilitatile postului:
Cerintele postului:
– studii medii;
– autorizatie ISCIR si experienta de lucru pe utilaj 8T;
– aptitudine generala de invatare;
– capacitatea de a lucra in echipa;
– spirit organizatoric, ordonat, eficient.
Descrierea jobului:
– asigura si supravegheaza descarcarea/stivuirea, depozitarea, relocarea marfurilor, produselor finite (pachete tigla metalica, tabla cutata, table plana, jgheaburi, burlane);
– asigura manipularea in Productie (alimentare linie de fabricatie, manipulare produse finite, incarcarea produselor/marfurilor in vederea livrarii);
– executa transportul marfurilor pe traseele interne, eliminand intreruperile nejustificate;
– pregateste paletii cu produse finite pentru livrare.
Responsabilitati:
Cerintele postului sunt urmatoarele:
– studii medii;
– experienta de lucru cu masini automate reprezinta un avantaj;
– acuitate vizuala si auditiva, reactii rapide, dexteritate manuala;
– persoana organizata, responsabila, punctuala, serioasa,
– adaptat muncii in echipa.
Responsabilitati:
– primirea comenzilor si identificarea loturilor de semifabricate necesare executiei;
– introducerea in masina si manevrarea materiei prime in conditii de siguranta;
– supravegherea functionarii liniei de productie;
– verificarea periodica a starii componentelor liniei automate si a dispozitivelor folosite;
– operarea bonurilor de consum si efectuarea notelor de predare.
Candidatul ideal:
– Minim 2 ani experienta intr-un rol similar;
– Cunostinte in utilizarea echipamentelor de calcul si masurare;
– Bune abilitati utilizare MS Office;
– Engleza – nivel mediu;
– Cunostinte tehnice solide;
– Permis de conducere categoria B (cerinta obligatorie si eliminatorie);
– Disponibilitate deplasare la sediul clientului/furnizorului;
– Deprinderi: analiza si atentie la detalii, capacitate de lucru cu documentele specifice, responsabilitate, acuratete.
Se lucreaza in doua schimburi, de luni pana vineri.
In calitate de Tehnician Asigurarea Calitatii vei avea urmatoarele responsabilitati:
– Inspecteaza materialele ce intra in procesul de productie si marcajele acestora, in conformitate cu tehnologia de fabricatie si standardele interne de calitate;
– Urmareste respectarea tehnologiei de fabricatie si a standardelor interne de calitate;
– Inspecteaza produsele pe tot parcursul procesului de fabricatie si completeaza intreaga gama de fise de masuratori
– La orice neindeplinire a standardelor interne de calitate si / sau a tehnologiei de fabricatie se vor intocmi liste de neconformitati;
– Verifica si calibreaza intreaga gama de echipamente de inspectie, masurare si incercare din cadrul compartimentului si din sectia de productie;
– Participa la solutionarea reclamatiilor (clienti / furnizori).
Responsabilitati:
– Asigura incarcarea, descarcarea si manipularea marfurilor in depozit;
– Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii;
– Pregateste si incarca marfa in mijloacele de transport.
Cerinte:
– Rezistenta la munca fizica;
– Adaptabilitate la conditiile de lucru (interiorul si/sau exteriorul depozitului);
– Atentie la detalii; seriozitate; disciplina;
Responsabilitati:
– Intocmeste documentele fiscale aferente livrarilor (avize / facturi);
– Verifica listele de picking in vederea inregistrarii documentelor de livrare si ajusteaza diferentele cantitative sau de produse in conformitate cu marfa pickuita;
– Verifica situatia avansurilor deschise pe clienti si storneaza avansurile atunci cand este cazul;
– Transmite catre clienti documentele fiscale si altele ( garantii, scadentar);
– Intocmeste rapoarte specifice procesului de livrare (liste de ambalare, borderou de incasari, etc.);
– Verifica facturile de marfa sub aspectul corectitudinii lor;
– Proceseaza comenzile de transport, dupa ce s-au inregistrat toate facturile aferente acesteia;
– Verifica comanda de livrare, inregistreaza transferul intre gestiuni (livrare) si listeaza documentele specifice;
– Participa la inventarierea patrimoniului si valorificarea rezultatelor.
Candidatul Ideal:
– absolvent studi medii;
– cunostinte solide operare SAP si Microsoft Office (Exel, Word);
– bune cunostinte de gestiune a stocurilor;
– aptitudini dе calcul rapid si usurinta in a lucra cu documente (avize, facturi, bonuri dе consum);
– persoana ordonata, riguroasa, meticuloasa, eficienta si autonoma;
– rezistenta la stres.
Descrierea jobului
– coordoneaza activitatea lucratorilor gestionari si manipulantilor din gestiunea alocata;
– coordoneaza si dirijeaza incarcarea – descarcarea marfurilor in mijlocul de transport, comunicand permanent cu persoana care manevreaza utilajul;
– raspunde de gestiunea depozitului: stocuri, comenzi, intrari, iesiri;
– raspunde de depozitarea produselor in functie de: sortiment, lot de fabricatie, culoare, furnizor, cantitate, grosime sau alte specificatii;
– asigurа preluаrеа, rеcеptia si dеpozitareа mаrfurilor din depozit, aferente gestiunii alocate, conform documentelor de insotire marfa;
– opereaza preluarile de stocuri marfuri in sistemul informatic;
– asigura si verifica procesul de rotatie a stocurilor din gestiune;
– este responsabil de verificarea cantitativa si calitativa a marfurilor receptionate sau pregatite in vederea livrarii;
– pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii, respectand cu strictete corespondenta (culoare, sortiment, cantitate).
Ce sarcini vei avea?
In calitate de Analist date vei acorda sprijin colegilor din cadrul departamentului Productie/Depozit/Transport/Calitate, vei verifica documente specifice si vei corecta/ actualiza bazele de date in urma prelucrarii informatiilor, vei indosaria si organiza documentele.
Tu vei fi cel/cea care va:
Ce profil cautam?
Candidatul Ideal
Cautam un nou coleg pentru echipa de vanzari B2B a Wetterbest, unul dintre principalii producatori de sisteme pentru acoperisuri.
Ca parte a echipei noastre, vei fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri in judetele: Botosani, Vaslui, Iasi, in segmentul persoane juridice.
Daca esti o persoana cu reale abilitati de comunicare, vanzare si negociere, esti o fire pozitiva, sociabila si orientata catre client, ai initiativa si iti doresti o cariera in vanzari, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau actualizat si detaliat.
Cerintele postului de Area Sales Manager sunt urmatoarele:
– Studii medii (de preferat profil tehnic);
– Experienta de minim 5 ani in vanzari, preferabil in constructii rezidentiale, din care cel putin 2 ani cu expunere in segmentul B2B;
– Spirit organizatoric dezvoltat, proactivitate, bune abilitati de negociere;
– Orientare spre rezultat si atingerea obiectivelor de vanzari;
– Cunostinte bune utilizare MS Office;
– Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
– Gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti (persoane juridice) dar si identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului;
– Implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei in zona alocata, respectiv judetele: Botosani, Vaslui, Iasi;
– Negocierea contractelor comerciale conform politicii comerciale stabilite la nivelul companiei;
– Urmarirea incasarilor si respectarea termenelor agreate.